Yo yo yo

Discussion in 'The Red Carpet' started by rainz, Sep 14, 2018 at 9:34 PM.

  1. rainz

    rainz Master

    Joined:
    Jul 4, 2017
    Messages:
    4
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    178
    Gender:
    Male
    Whats up everyone Rainz here. Been around for a little bit now but only played for like a week or so before abruptly leaving for some life complications, before getting to introduce myself or anything really. Games are almost my passion so i suppose its time to start getting back into the swing of things.. :D so here goes lol just a couple few things about this guy. From the US, Minnesota to be exact :p 20 years old i be n my main hobby would be gaming i'd have to say. Got the pc ofcourse then i have a ps4 and a cfw ps3, kinda boring tbh but ill still occasionally hop on the ole ps3 n host a couple modded lobby's but it gets boring quick lol :/ Anyways.. nice to meet everyone in advanced lol look forward to seeing ya in-game!

    Thanks for reading :D
     
  2. ¯\_(ツ)_/¯

    ¯\_(ツ)_/¯ Forum GxD              

    Joined:
    Sep 12, 2015
    Messages:
    3,357
    Likes Received:
    2,002
    Trophy Points:
    695
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Self-employed
    Location:
    California
    Hi enjoy the stay
     
  3. ℜℽÅ₦

    ℜℽÅ₦ Master      

    Joined:
    Mar 15, 2017
    Messages:
    256
    Likes Received:
    399
    Trophy Points:
    358
    Gender:
    Male
    Location:
    Aussy
    hi if u want lushh feet be kindly and deliver she has white
     
  4. Dragonpwnsz

    Dragonpwnsz Server Support Staff Member                        

    Joined:
    Dec 29, 2015
    Messages:
    290
    Likes Received:
    143
    Trophy Points:
    258
    Occupation:
    Professional Noob
    Location:
    Help Chat
    Welcome my dude! Pm me if ya wanna play on PSN together sometime.
    Message me in game on here if you need any help :)
     
  5. Liquid Flame

    Liquid Flame Forum Moderator Staff Member                

    Joined:
    Nov 21, 2015
    Messages:
    597
    Likes Received:
    482
    Trophy Points:
    380
    Gender:
    Male
  6. rainz

    rainz Master

    Joined:
    Jul 4, 2017
    Messages:
    4
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    178
    Gender:
    Male
    Thanks guys. Happy to be here/back lol :)
     
  7. Chuchuz

    Chuchuz Forum Administrator Staff Member        

    Joined:
    Apr 22, 2016
    Messages:
    2,963
    Likes Received:
    3,260
    Trophy Points:
    810
  8. Meoooow

    Meoooow Overlord          

    Joined:
    Apr 14, 2018
    Messages:
    47
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    118
    Gender:
    Female
    Occupation:
    On a life bender with ket n amf
    Location:
    Faroe Islands EU
  9. Color

    Color ̶l̶o̶v̶e̶      

    Joined:
    Dec 25, 2017
    Messages:
    468
    Likes Received:
    258
    Trophy Points:
    203
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Tattoo Artist
    Location:
    a place where i can be semi-content with myself
    yo.
    Welcome to the forums.
     

Share This Page